Vă oferim posibilitatea suportului on-line. Suportul la distanță se va efectua prin intermediul software-ului TeamViewer răspândit pe scară largă, în acest mod putem avea acces la calculatorul clienților noștri – desigur, doar în cazul în care se solicită acest serviciu, și doar atunci când ne permiteți – să vă ajutăm în rezolvarea problemelor, putem ajuta de asemenea în prezentarea funcționării aparatelor.
Cum funcționează?
- După ce ați discutat cu serviciul nostru clienți despre faptul că ne vom conecta la computerul Dvs., vă rugăm să urmați link-ul pentru a descărca și rula software-ul Teamviewer de dimensiune mică, pentru clienți, care nu necesită instalare: Teamviewer QuickSupport.
- După ce permiteți programului să ruleze, și, dacă este necesar, după ce aprobați avertismentul privind securitatea sistemului de operare, va apărea o fereastră asemănătoare cu cea prezentată în imaginea următoare
- După acest pas trebuie doar să comunicați colegului nostru ID-ul și parola primită. În posesia acestor date ne putem conecta la computerul Dvs. până când fereastra rămâne deschisă, iar în acest timp puteți să urmăriți activitățile noastre.
- Închideți fereastra Teamviewer după finalizarea suportului, după acest pas nu vom mai avea acces la computerul Dvs.