Vă oferim posibilitatea suportului on-line. Suportul la distanță se va efectua prin intermediul software-ului TeamViewer răspândit pe scară largă, în acest mod putem avea acces la calculatorul clienților noștri – desigur, doar în cazul în care se solicită acest serviciu, și doar atunci când ne permiteți – să vă ajutăm în rezolvarea problemelor, putem ajuta de asemenea în prezentarea funcționării aparatelor.

Cum funcționează?

  1. După ce ați discutat cu serviciul nostru clienți despre faptul că ne vom conecta la computerul Dvs., vă rugăm să urmați link-ul pentru a descărca și rula software-ul Teamviewer de dimensiune mică, pentru clienți, care nu necesită instalare: Teamviewer QuickSupport.
  2. După ce permiteți programului să ruleze, și, dacă este necesar, după ce aprobați avertismentul privind securitatea sistemului de operare, va apărea o fereastră asemănătoare cu cea prezentată în imaginea următoare
    Fereastră Teamviewer QuickSupport
  3. După acest pas trebuie doar să comunicați colegului nostru ID-ul și parola primită. În posesia acestor date ne putem conecta la computerul Dvs. până când fereastra rămâne deschisă, iar în acest timp puteți să urmăriți activitățile noastre.
  4. Închideți fereastra Teamviewer după finalizarea suportului, după acest pas nu vom mai avea acces la computerul Dvs.

partnerlogo